Bonjour ! Bienvenue...

Vous devez ajouter du contenu dans la section "à propos" dans les options du thème.

12 septembre 2013 ~ 0 Commentaire

Hicret hakkında bilgi

Hic kimse kusura bakmasin. Oyuna geldik. Taksim falan hep oyundu. Kaybetmedik. Ve de muhalefetde kusura bakmasin. Kaybeden Hala Erdogan gozeyle bakan bir insan olamaz. Bir de bunu anlatirken siritiyor. Bu kadar cekememezlik olamazzzz. Az bir akli olsa Turkiyenin kaybettigini gorurdu. ULKENIN BENCE BUNLAR ICIN HIC ONEMIYOK. Orda insanlar iki seyi degerlendirdiler.Nukleer mi ,Savas mi? Ulkemizde […]

11 août 2013 ~ 0 Commentaire

Resim ve fotoğraf Mehmet Akif Ersoy

Resim ve fotoğraf Mehmet Akif Ersoy istiklal marşı yazarı. Oy/un hazırlamak, oy/ulmak, oy/almak, yerine, milletin gönlünü almaya çalışsaydınız, en kötü ihtimalle muhalefet olmayı başara bilirdiniz… Resim ve fotoğraf Mehmet Akif Ersoy Sevdiğimizin bir yanlışını gördüğümüzde eleştirebilelim, eleştirdiğimiz birinin bir iyiliğini de gizlemeyelim.. Affedelim ve kişilerin ahvali şahsiyesine ait (gizledikleri) yanlışlarını ise (Başkalarına zarar vermemesi halinde) setredelim.. […]

09 août 2013 ~ 0 Commentaire

Sus diyor küstahça

Sus diyor küstahça …Bir adım ilerde alkışla dogru söylemiş diyecek… İste sizon gibi dusunemeyenlerle tartodilmax is hemen hakaret boyutuna gelir yazik be cok bilen zatlara Herşey olması gerektiği gibi oldu ve bitti… ve şuan öncekiler ve sonrakiler yüce ALLAH ın istediği gibi gerçekleşiyor… yani şu olsaydıda bu olurdu gibi birşey yok… tenkid etmeyi hakaret olarak […]

07 août 2013 ~ 0 Commentaire

Ramazan bayramı sözleri 2013

Ramazan bayramı sözleri 2013 Evet Mursi göreve geldikten sonra ortalarda Mursinin amerikanın adamı olduğu yönünde savsatalar dönmeye başladı.. Bakın savsata diyorum…!Bu konuda başka şey dememe gerek yok..Jitem bir istihbarat birimi demek..O zaman emniyette çıksın desinki bünyemizde MİT diye bi kurum yoktur.. alenen açıklanması beklenemezse madem..Böyle saçma bir mantık olur mu.. ramazan geldi bayramınız mübarek olsun. […]

04 août 2013 ~ 0 Commentaire

Kısa sofra duası

Kısa Yemek Duaları Evet arkadaşlar günümüzde bu konu hep ihmal ediliyor ve sofralarda dua okunmuyor. Arkadaşlar neden Allah’a şükretmek için yemek sonlarında dua okumayalım ki? Evet biz de bunun ehemmiyetini belirtmek için sizlere kısa yemek duası örneği veriyoruz. 2 satırlık arapça dua ezberlemek çok uzun sürmez. Kısa Yemek duası Yemeklerden sonra okunacak dua yemek duasıdır. […]

03 août 2013 ~ 0 Commentaire

Kadir gecesi mesajları facebook paylaş

Kadir gecesi facebook paylaş yarın kadir gecesi olduğu için işinize yarar o yüzden konunun sonundaki linke bakınız.kadir bey ben karalamak ve kötülemekten taraftar değilim lakin yalaka hiç değilim .sanırım sizde Fatih TERİM değilsiniz …genede bilmiyorum sanırım avukatı Evsiz ve aç insanların yarısından çoğu evsiz ve aç kalmaya mahkum insanlar . Ben bu tarz demagoji ve […]

03 août 2013 ~ 0 Commentaire

Kadir gecesinin anlamı kısaca nedir açıklayınız

Bu Bin Aydan daha değerli Ramazan Ayı İçerisinde Bulunan Bir gece vardır ki o geceye ulaşıpta bilerek yada bilmeyerek yaptığı duaları kabul olur. Anasından doğmuş gibi ak ve pak olur Allah’ın izni ile. Kadir gecesisin Anlamı demek İse Günah dağlarına Doğan Güneş Diyebiliriz. Kadir Gecesinin Anlamı Nedir Ramazanın 27 nci gecesi, Kur’an’ın gökten yeryüzüne indirilmeğe […]

30 juillet 2013 ~ 0 Commentaire

Artniyetli degilseniz

Burnunun deligiye ve kiçi ile dûnya’ya bakmayanlar bunlari çok rahat birsekilde gôrebilir..ha birde artniyetli degilseniz. Râsim Bey, « madde » Arapça kökenlidir ve âyet’in karşılığı ile doğrudan bir eşitlik söz konusu değildir, yorumlarsan benzerlik bakımından olabilir. « Öykü » de « Âyet »in karşılığı değil « hikâye »nin Çağdaş Türkçe’deki karşılığıdır, ama Öz Türkçe midir, değil midir bilemiyorum. Öz Türkçe olsa da « Âyet » […]

20 juillet 2013 ~ 0 Commentaire

Seçim gecesi: sessizlik

seçim gecesi: sessizlik .. ertesi gün:çöp kutusunda oy pusulaları bulundu… 1 hafta sonra: makarna-kömür… 1 ay sonra: önümüzdeki seçimlerde görüşürüz. sandıkta görüşelim diyen bi grup chp li kılıçdaroğlu nın yine başbakan olacak sandık ama yanıldık döjdfkdskl )))) Düz mantıkla başkanı seçen meclis üyesini de aynı partiden olacak şekilde oy verir. Ama ters mantıkla düşünecek olursak […]

16 juillet 2013 ~ 0 Commentaire

Selam kardeşim cennet cehennem

selam kardeşim cennet cehennem burda herkes kendi ateşini kendi götürür takma sen paylaşım yapmak yalandan delilik yapmakla müslüman olunmuyor içinden olacak kişinin.. cok Dogru diyorsun ne yapsalar Burda yaziyorlar ibadet allahla kulu arasinda gosteris icin ibadetlerini yazanlarda var Allah affetsin. ama goruyorsunuz sürekli aynı sey ya. espiri olsun diye yayılan yazılara bile fetva verenler var. […]

Xaspeakers |
Borissfgf |
Quincytpzl |
Unblog.fr | Créer un blog | Annuaire | Signaler un abus | Replicarolexusa01
| Roberts 1990
| Channellgbt